Promocja marki CreateIT na arenie międzynarodowej
SA 42799(2015/X) Wnioskodawca jest softweare housem. Specjalizuje się w tworzeniu oprogramowania na zamówienie, aplikacjach webowych oraz mobilnych. CreateIT jest także producentem szablonów stron internetowych (WordPress), firma prowadzi również szkolenia techniczne dla programistów. Wnioskodawca wspiera przedsięwzięcia e-commerce. Projekt dotyczy promocji marki CreateIT w ramach branżowego programu promocji IT/ICT. Działania z branżowego programu promocji będą prowadzone na następujących rynkach docelowych: 1) Singapur – wybrany rynek perspektywiczny 2) Niemcy 3) Stany Zjednoczone 4) Norwegia Wnioskodawca planuje ponieść wydatki na następujące działania: 1) Udział w 3 imprezach targowych w charakterze wystawcy; 2) Udział w 4 wyjazdowych misjach gospodarczych, w tym jednej połączonej z udziałem w targach HANOVER MESSE w charakterze zwiedzającego; 3) Zakup usługi doradczej dotyczącej rynku docelowego: Singapur; 4) Realizacja dodatkowych działań informacyjno-promocyjnych. Dzięki wymienionym wyżej działaniom Wnioskodawca wejdzie na wybrany rynek perspektywiczny – singapurski oraz zwiększy sprzedaż eksportową. Realizacja projektu pozytywnie wpłynie na rozwój firmy, która ugruntuje swoją pozycję na rynkach zagranicznych. Projekt przyczyni się także do pozytywnego postrzegania polskich przedsiębiorców na arenie międzynarodowej oraz pozwoli na promocję polskiej gospodarki.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.