Promocja produktów serii TrueCool na rynkach międzynarodowych w ramach marki Em-Med.
SA 42799(2015/X) Celem realizacji projektu jest wypromowanie marki polskiego producenta urządzeń medycznych – cieplarek medycznych, serii TrueCool. Proponowane przez Wnioskodawcę produkty są innowacyjne na skalę światową oraz wykazują szereg przewag konkurencyjnych w stosunku do produktów podobnych innych producentów światowych. W celu realizacji założeń projektu, Beneficjent planuje wziąć udział w 2 eventach targowych realizowanych w różnych krajach, w tym na rynkach perspektywicznych wskazanych w regulaminie konkursu. Targi, które stanowią główne źródło promocji, pomogą Wnioskodawcy w nawiązaniu szeregu kontaktów biznesowych. Wnioskodawca planuje ponadto zorganizować 1 misję gospodarczą na wydarzenia targowe, na które nie planuje organizacji własnego stoiska wystawienniczego.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.