Wsparcie marki żywieniowej Dziupla Smaku w działaniach na rynkach zagranicznych, w szczególności na rynku perspektywicznym
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest wsparcie działań dążących do zbudowania pozycji marki Dziupla Smaku na rynku międzynarodowym. Zgodnie z Branżowym Programem Promocji Polskich Specjalności Żywnościowych, działania prowadzone będą na perspektywicznym rynku – w rejonie BRICS – w szczególności w Rosji, oraz pozostałych rynkach zagranicznych m.in. Francji, Niemiec, Hiszpanii, Azerbejdżanu. W ramach projektu przeprowadzone zostaną następujące działania wskazane w BPP: – udział w wydarzeniach targowych w charakterze wystawcy (Sial Paris 2020, Prod-Expo 2020, GastroTageWest Essen 2020, World Food 2020), – organizacja wyjazdowych misji gospodarczych na teren Hiszpanii i Azerbejdżanu, – zakup usługi doradczej na rynek Rosji, – dodatkowe działania promocyjne. Projekt będzie finansowany z zysków zatrzymanych, wygenerowanych w toku działalności lub w razie potrzeby ze środków wpłaconych na kapitały własne przez udziałowców
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.