Promocja oraz internacjonalizacja oferty Goldpoint
Dorota Goldpoint od 8 lat z powodzeniem prowadzi luksusową markę dla wymagających kobiet. To marka stworzona z miłości do piękna i pasji do tworzenia. Łączy włoską klasykę̨ z francuską nonszalancją. Marka oferuje wiele różnych kolekcji, takich jak: kolekcja biznesowa, kolekcja koktajlowa, kolekcja wieczorowa, kolekcja abai, kolekcja kaftanów, kolekcja sportowa, kolekcja letnia i plażowa. Kolekcje marki były wielokrotnie prezentowane na międzynarodowych pokazach mody – w Paryżu 2016, Cannes 2017, Moskwie 2018
Komentarz:
Obydwa projekty pozwoliły firmie na promowanie marki produktowej za granicą oraz oferowanie kontrahentom wyróżniającej się oferty stanowiącej konkurencję względem ofert innych firm na rynku międzynarodowym. W efekcie marka Dorota Goldpoint została zaproszona do stałej współpracy z Arab Fashion Week oraz otworzyła Showroom w Dubaju.
Dorota Kasprzak-Sabik
Właściciel
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.