Wzrost rozpoznawalności polskiej marki produktowej PAOLA COLLECTION na arenie międzynarodowej.
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest uczestnictwo Wnioskodawcy w programie promocji dla branży mody polskiej, który ma na celu promocję działalności na arenie międzynarodowej oraz aktywny udział w promocji Marki Polskiej Gospodarki za granicą. W projekcie wybrane zostały 4 rynki: Rosja, Ukraina, Wielka Brytania oraz Kanada. Są to rynki zgodne ze strategią rozwoju eksportowego firmy. Zakres projektu obejmuje: 1. Udział w międzynarodowych targach branżowych o charakterze b2b w roli wystawcy: a) Pure London, Wielka Brytania, lipiec 2019 r. b) CPM Moscow, Rosja, wrzesień 2019 r. c) Pure London, Wielka Brytania, luty 2020 r. d) CPM Moscow, Rosja, luty 2020 r. e) Pure London, Wielka Brytania, lipiec 2020 r. f) CPM Moscow, Rosja, wrzesień 2020 r. 2. Organizację indywidualnych misji wyjazdowych na Ukrainę oraz do Kanady. 3. Działania informacyjno-promocyjne obejmujące: a) Nabycie, wytworzenie oraz dystrybucja materiałów informacyjno – promocyjnych. Realizacja projektu sfinansowana zostanie ze środków własnych Wnioskodawcy.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.