Internacjonalizacja firmy CER MOTOR na rynkach zagranicznych w ramach promocji branży części samochodowych i lotniczych.
SA 42799(2015/X) Firma planuje wziąć udział w programie promocji branży części samochodowych i lotniczych na rynkach Chin, Stanów Zjednoczonych, Bułgarii, Rumunii, Gruzji, Niemiec, Włoch i Łotwy. Firma planuje wziąć udział w 4 imprezach targowych w charakterze wystawcy: The International Motor Show „Auto” 2019 i 2020, Targi Techniki Motoryzacyjnej – TTM 2020 i Automechanika Frankfurt 2020. W ramach udziału w targach firma przygotuje także panel promocyjny Marki Polskiej Gospodarki. Firma zorganizuje 1 przyjazdową misję gospodarczą dla kontrahentów z Gruzji oraz weźmie udział w 11 wyjazdowych misjach gospodarczych do Gruzji, Bułgarii, Rumunii, Łotwy, Włoch, USA i Chin, a w ramach misji gospodarczych weźmie udział w 3 imprezach targowych: AAPEX 2020, Automechanika Szanghaj 2019 i 2020. W ramach działań informacyjno-promocyjnych projektu firma przeprowadzi także dodatkowe działania promocyjne: zleci przygotowanie i produkcję materiałów informacyjno-promocyjnych i produkcję filmu informacyjno-promocyjnego. Projekt dotyczy promowania produktu i marki produktowej firmy przy wykorzystaniu założeń wizualizacji Marki Polskiej Gospodarki. Projekt będzie finansowany z własnych środków wnioskodawcy i z otrzymanej dotacji w formie zaliczki i refundacji.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.