Skip to main content Contact
UE logo
The title of the project

Promocja marki KACPER poprzez udział w branżowym programie promocji

Name of the beneficiary
KACPER GLOBAL SP. Z O.O.
Project value
552 900,00 zł
Co-financing from the EU
331 740,00 zł
Voivodeship
śląskie
County
myszkowski
program
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
action
3.3. Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw
fund
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspective
2014 - 2020

SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest udział spółki KACPER GLOBAL w programie promocji branży Moda Polska w celu promowania Marki Polskiej Gospodarki oraz marki produktowej KACPER, która ma szansę stać się rozpoznawalną przez klientów zagranicznych. Promocja skierowana jest w szczególności na rynek Ukrainy (rynek perspektywiczny). W ramach projektu zaplanowano następujące działania: 1. Zakupiona zostanie usługa doradcza w zakresie przygotowania wejścia firmy KACPER GLOBAL na rynek perspektywiczny w związku z udziałem w targach odbywających się w wybranym kraju. 2. Działania promocyjne projektu 3. Udział firmy w indywidualnych misjach wyjazdowych 4. Udział Wnioskodawcy w 5 imprezach targowych. Zakres projektu pozostaje zgodny z zakresem działań promocyjnych określonych w „Programie promocji branży mody polskiej”, w szczególności: 1. Wnioskodawca zaplanował udział jako wystawca w 5 działaniach targowych, w tym ramach jednych targów, na których zorganizowane zostanie narodowe stanowisko informacyjne. 2. Jedna impreza odbywać się będzie na wybranym rynku perspektywicznym Ukraina. Wybór targów został dostosowany do planu ekspansji firmy na rynki zagraniczne. Imprezy targowe zaplanowane w ramach projektu: 3. Targi Micam Włochy wrzesień 2019 4. KIYEW FASHION Ukraina 2020 5. Tragi Micam Włochy 2020 6. CIFF Copenhagen International Fashion Fair 2020 7. GDS jesień Düsseldorf Niemcy 2020 8. Misje gospodarcze po zakończeniu imprez branżowych– 5 szt. Realizacja projektu obejmie wykorzystanie założeń wizualizacji Marki Polskiej Gospodarki. Promocja marki KACPER przeprowadzona zostanie na rynku perspektywicznym Ukrainy. Przedmiot i zakres projektu pozostają zgodne z przedmiotem i zakresem określonym dla poddziałania 3.3.3 PO IR: Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand. Projekt zostanie sfinansowany częściowo z dotacji oraz z własnych środków finansowych Wnioskodawcy, wypracowanych w toku prowadzonej działalności

Your project description

To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.

Add photos project photos
Add a movie or presentation project films
Description of the project
Opis projektu

I declare that I have read the Regulations of the Online Website of the EU Mapa Dotacji and accept its provisions.

I agree to the processing of my personal data, entered in the contact form, in order to reply to the message. According to art. 13 para. 1 and 2 of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (Journal of Laws EU L 119, 04/05/2016, page 1) (RODO), I inform that:
1.administrator of personal data processed in the Ministry of Development Funds and Regional Policy, based at: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, is the Minister of Development Funds and Regional Policy;
2. personal data will be processed in order to reply to a message, based on the provisions of art. 6 par. 1 lit. a) RODO;
3. personal data may be made available to other authorities entitled under the relevant provisions to obtain data;
4. in connection with the processing of personal data have the right to: – request access to their personal data, rectify or limit processing, – raise objections to the processing of personal data, – withdraw consent to processing at any time, – submit a complaint to the supervisory body – the President of the Office Personal Data Protection;
5. personal data is not subject to automated processing in order to make decisions, including profiling;
6. contact details to the Data Protection Officer in the Ministry of Development Funds and Regional Policy: Data Protection Supervisor, Ministry of Development Funds and Regional Policy, address: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, e-mail address: IOD@miir.gov.pl