Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Czyste niebo nad Zagłębiem – Zakup autobusów elektrycznych wraz z infrastrukturą do ładowania

kategoria
nazwa beneficjenta
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ SP. Z O. O. W SOSNOWCU
wartość projektu
48 185 742,00 zł
dofinansowanie z UE
29 648 108,90 zł
Województwo
śląskie
Powiat
będziński
m. Dąbrowa Górnicza
m. Katowice
m. Sosnowiec
program
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
działanie
6.1. Rozwój publicznego transportu zbiorowego w miastach
fundusz
Fundusz Spójności
perspektywa
2014 - 2020

Projekt realizowany na terenie woj. śląskiego. W siedzibie Wnioskodawcy: Sosnowiec, ul. Lenartowicza 73, przechowywana będzie dokumentacja projektowa i pracować będzie zespół zarządzający projektem. Zakupiony w ramach projektu tabor wykorzystywany będzie na liniach kursujących na terenie miast: Sosnowiec, Katowice, Dąbrowa Górnicza, Będzin, Czeladź, Wojkowice. Poza godzinami kursowania tabor parkowany będzie na terenie zajezdni należącej do PKM zlokalizowanej w Sosnowcu przy ul. Lenartowicza 73. W ramach realizacji projektu PKM zasadniczo planuje wprowadzić zakupione autobusy elektryczne do obsługi 11 linii komunikacji miejskiej, obsługiwanych przez PKM. Przedmiotem projektu jest zakup 14 sztuk nowych autobusów elektrycznych, ekologicznych i przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych. Tabor pasażerski będzie także zróżnicowany z uwagi na pojemność, zakłada się zakup autobusów przegubowych 18 metrowych oraz autobusów jednoczłonowych 12 metrowych. Łączna pojemność zakupionego taboru pasażerskiego wyniesie 1424 osób, przy założeniu, iż w 1 autobusie 12 metrowym jest 86 miejsc pasażerskich, a w 1 autobusie przegubowym jest 130 miejsc pasażerskich. Ponadto będą ponoszone inne koszty kwalifikowalne dotyczące : • „Dostosowanie instalacji elektroenergetycznej na terenie zajezdni autobusowej w Sosnowcu przy ul. Lenartowicza dla potrzeb ładowania autobusów elektrycznych” – kategoria Urządzenia techniczne i maszyny lub sprzęt, • zakup 1 szt. ładowarki pantografowej o mocy 190 kW – kategoria Urządzenia techniczne i maszyny lub sprzęt, • zakup 2 szt. ładowarek pantografowych o mocy 250 kW każda – kategoria Urządzenia techniczne i maszyny lub sprzęt, • zakup 8 szt. ładowarek Plug-in o mocy 80 kW/40 kW – kategoria Urządzenia techniczne i maszyny lub sprzęt.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.