Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Zmiana sposobu użytkowania części budynku Szkoły Podstawowej na przedszkole wraz z jej niezbędną przebudową i rozbudową we Wrockach

kategoria
nazwa beneficjenta
GMINA GOLUB-DOBRZYŃ
wartość projektu
621 116,08 zł
dofinansowanie z UE
527 948,66 zł
Województwo
kujawsko-pomorskie
Powiat
golubsko-dobrzyński
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
działanie
6.3. Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Przedmiotem projektu jest zmiana sposobu użytkowania części budynku Szkoły Podstawowej na przedszkole wraz z jej niezbędną przebudową i rozbudową we Wrockach.Beneficjentem projektu omawianego w niniejszym WOD jest Gmina Golub-Dobrzyń. Warto zaznaczyć, że ze względu na charakter inwestycji, do ostatecznych beneficjentów należy zaliczyć wychowanków utworzonego oddziału przedszkolnego, wychowawców, gdyż to oni najbardziej zyskają na realizacji inwestycji.Głównym problemem jest niewystarczający dostęp do usług wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Golub-Dobrzyń.Głównym celem projektu jest zwiększenie dostępu do usług wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Golub-Dobrzyń poprzez zmianę sposobu użytkowania części budynku Szkoły Podstawowej na przedszkole wraz z jej niezbędną przebudową i rozbudową we Wrockach. Planowanym produktem realizacji projektu będą: a) Liczba wspartych obiektów infrastruktury przedszkolnej – 1 szt.Do horyzontalnych wskaźników produktu zalicza się:a) Liczba obiektów dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami – 1 szt.b) Liczba projektów, w których sfinansowano koszty racjonalnych usprawnień dla osób z niepełnosprawnościami – 0 szt.Planowanym rezultatem realizacji projektu będzie: a) Liczba osób korzystających z objętej wsparciem infrastruktury przedszkolnej – 62 os.b) Potencjał objętej wsparciem infrastruktury w zakresie opieki nad dziećmi lub infrastruktury edukacyjnej – 62 os.c) Liczba miejsc w infrastrukturze przedszkolnej – 62 os.Zakres rzeczowy i harmonogram inwestycji przedstawia się następująco: 1. Prace przygotowawcze – opracowanie dokumentacji projektowej: 03.2019 – 06.20192. Prace przygotowawcze – aktualizacja Studium Wykonalności: 05.2019 – 06.20193. Roboty budowlane: 06.2020 – 08.20214. Roboty sanitarne: 06.2020 – 08.20215. Roboty elektryczne: 06.2020 – 08.20216. Nadzór inwestorski: 06.2020 – 08.20217. Promocja projektu: 06.2020 – 08.2021

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.