Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa CENTI Łukasz Wądołkowski poprzez realizację specjalistycznych usług doradczych o charakterze rozwojowym.
Celem projektu jest rozwój przedsiębiorstwa CENTI Łukasz Wądołkowski poprzez skorzystanie z profesjonalnej usługi doradczej polegającej na przygotowaniu strategii komunikacji marki przedsiębiorcy. Dzięki przeprowadzeniu usługi, firma zwiększy swoją szansę na odniesienie sukcesu rynkowego, zdobycie przewagi konkurencyjnej, a przez to podwyższenie przychodów i zysków. Posiadając w swojej ofercie usługi informatyczne, zarówno istneijące już na rynku, jak również zupełenie nowe, niezbędne jest stworzenie przez przedsiębiorcę profesjonalnej strategii komunikacji marki firmy, aby wyróżnić się na rynku, stać się marką kojarzoną przez klientów indywidualnych i instytucjonalnych w sposób, jaki zostanie świadomie zaplanowany. Dzięki wsparciu ekspertów zostaną wspólnie wypracowane cele i wyzwania, jakie marka stawia przed sobą oraz spójny plan taktyczny wraz z harmonogramem i kosztorysem niezbędnych działań. Wskaźniki produktu wybrane w projekcie dotyczą: Liczby przediębiorstw otrzymujacych wsparcie. Liczba przedsiębiorstwa otrzymujących dotacje; inwestycje prywatne uzupełniające wsparcie publiczne dla przedsiebiorstw, liczba przedsiebiorstw wspartych w zakresie doradztwa specjalistycznego. Produktem koncowym będzie opracowanie strategii komunikacji marki przedsiębiorstwa.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.