Promocja marki produktów Pandy Trzebnica na rynkach światowych
SA 42799(2015/X) Projekt poświęcony będzie promocji sprzedaży produktów marki Panda Trzebnica na rynkach światowych. Realizacja nastąpi w oparciu o „Program promocji branży meblarskiej”. Wybrane działania skierowane będą do promocji marki na min. na dwóch rynkach perspektywicznych: Bliskiego Wschodu (państwa zatoki perskiej) oraz Europa Centralna i Wschodnia (członkowie Wspólnoty Niepodległych Państw). Przeprowadzona analiza działalności Wnioskodawcy i skuteczności prowadzonych w branży działań promocyjnych spowodowały dobór działań składających się z organizacji stoisk na imprezach targowych (7 wydarzeń) i jednej misji wyjazdowej do Zjednoczonych Emiratów Arabskich na targi Index International Design w 2020 roku. Uzupełniająco zaplanowano opracowanie i wydruk wielojęzycznego katalogu fryzjerskiego oraz przygotowanie obcojęzycznej strony internetowej Trzonem projektu będą stoiska Pandy Trzebnica na targach: – Top Hair Dusseldorf (marzec 2020) – Cosmoprof Bolonia (marzec 2020) – LOOK Poznań (kwiecień 2020) – Central Asia Beaty Expo (Kazachstan, sierpień 2020) – MCB Paris (wrzesień 2020) – Salon International London (październik 2020) – Targi LNE Kraków (listopad 2020) Projekt zostanie sfinansowany z dotacji oraz środków własnych Spółki.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.