Wzrost konkurencyjności firmy Ł & K na rynkach międzynarodowych
SA 42799(2015/X) Na potrzeby promocji wybranych produktów, w tym nowości, jakie firma Ł&K wprowadza na rynki zagraniczne : Drzwi termoizolacyjne – kolekcja : Abakus, Bandera oraz nowa, innowacyjna Linia NEURON, opracowano model kampanii marketingowej, oparty na udziale w targach zarówno jako wystawca ( 3 imprezy ) oraz odwiedzający ( jedna impreza targowa dotycząca rynku perspektywicznego – Rosji – misja gospodarcza); poprowadzonych działań informacyjno-promocyjnych. Wybrane Imprezy targowe: Impreza na rynku perspektywicznym w Moskwie Mosbuild2020 oraz kluczowe dla branży stolarki budowlanej imprezy w Europie w Niemczech FENSTERBAU FRONTALE 18-21 MARZEC Norymberga; Międzynarodowe Tragi Budma 2020 Poznań oraz w EQUIP BAYE LISTOPAD 2020 , PARYŻ /FRANCJA. Imprezy te umożliwią nie tylko śledzenie nowych trendów, ale również pozyskanie kontrahentów zarówno z nowych rynków : Rosji oraz Francji, jak i nowych kontrahentów z rynku niemieckiego. Działania informacyjno-promocyjne to wykonanie oraz dystrybucji materiałów informacyjno-promocyjnych takich jak: katalogi i gadżety reklamowe – długopisy na każdą imprezę targową. Finansowanie projektu – środki własne oraz dotacja
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.