Rozwój przedsiębiorstwa Revita Centrum Medyczne s.c. w oparciu o innowacje wzornicze
Głównym przedmiotem projektu jest audyt wzorniczy Revita Centrum Medyczne s.c. (dalej Revita): analiza działalności przedsiębiorcy pod względem potencjału i potrzeb wzorniczych, której wynikiem jest strategia wzornicza. Audyt obejmuje m.in.: analizę wzorniczą w zakresie oferty produktowej, modelu biznesowego, technologii, struktury organizacyjnej, procesów komunikacji, strategii marketingowej, zdefiniowania i charakterystyki klientów i konkurencji oraz kluczowych trendów branżowych, analizę potrzeb firmy w zakresie zarządzania wzornictwem, analizę oferty pod kątem wykorzystania wzornictwa i potencjału rynkowego beneficjenta. Na jego podstawie opracowana zostanie strategia wzornicza wraz z rekomendacjami, które będą podstawą do dostosowywania kierunku rozwoju firmy do zaleceń zawartych w strategii. Wykonawca, Idealia Sp. z o.o. przedstawił metodologię obejmującą następujące działania: Etap I Kilkudniowy (1 – 5 dni) audyt przez ekspertów np.: wzornictwo, biznes, analizy, marketing, finanse, technologia, branża, socjologia etc. Etap II Weryfikacja/rozbudowa zespołu – Multidyscyplinarny zespół projektowy min. 4 ekspertów. Etap III Analiza wewnętrzna pod kątem designu. Etap IV Analiza zewnętrzna pod kątem designu. Etap V Tworzenie bazy rozwiązań. Etap VI Końcowe rekomendacje. Wykonawca zaoferował wykonanie ww. działań w terminie pięciu miesięcy od daty rozpoczęcia audytu.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.