Doskonalenie procesu kształcenia praktycznego na kierunku Pielęgniarstwo PWSZ im J.A. Komeńskiego w Lesznie przez wdrożenie programu rozwojowego podnoszącego kompetencje studentów z wykorzystaniem symulacji medycznej
Główny celem projektu jest poprawa jakości kształcenia na kierunku Pielęgniarstwo poprzez wdrożenie programu rozwojowego. Obowiązkowym elementem programu rozwojowego jest utworzenie Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej.Główny rezultat: liczba wdrożonych programów rozwojowych na uczelniach kształcących na kierunkach medycznych opracowanych dzięki wsparciu z EFS: 1Grupa docelowa: Studenci kierunku Pielęgniarstwo I st.: 65 osób (62K/3M). Kadra dydaktyczna 24 osób (21K, 3M) oraz 2 osoby z pracowników wspierających inf.-tech. W szczególności realizacja projektu wiązała się będzie z realizacją zadań:Opracowanie programu rozwojowego dla kierunku Pielęgniarstwo w PWSZ LesznoUtworzenie MCSM-Wyposażenie sali pielęgniarskiej wraz z pomieszczeniem kontrolnym – sala wysokiej wierności-Wyposażenie sali egzaminacyjnej OSCE-Wyposażenie sali symulacji z zakresu ALS-Wyposażenie sali symulacji z zakresu BLS-Wyposażenie sali do ćwiczeń umiejętności pielęgniarskich-Wyposażenie sali ćwiczeń umiejętności technicznychRozwój potencjału kadry UczelniOpracowanie scenariuszy symulacyjnychPrzygotowanie podręcznika symulacjiOpracowanie elektronicznej bazy danych wraz z aplikacją wspomagającą nauczanieZajęcia dodatkowe dla studentów służące nabyciu kompetencji w zakresie zmieniających się trendów epidemiologiczno-demograficznychSzkolenia z zakresu symulacji medycznej dla studentówOkres realizacji projektu: 01.04.2020 r. – 31.12.2022 r.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.