Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wdrożenie innowacyjnej platformy internetowej do obsługi zamówień B2B i B2C celem automatyzacji procesów sprzedażowych.

nazwa beneficjenta
"OKNOVID" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
wartość projektu
746 179,50 zł
dofinansowanie z UE
500 000,00 zł
Województwo
kujawsko-pomorskie
Powiat
bydgoski
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
działanie
1.6. Wpieranie tworzenia i rozszerzania zaawansowanych zdolności w zakresie rozwoju produktów i usług
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Przedmiotem planowanego do realizacji projektu jest wdrożenie w firmie Oknovid Sp. z o.o. innowacji usługowej a dodatkowo – innowacji organizacyjnej polegającej na stworzeniu platformy zakupowej, w której klient może nabyć usługi związane ze stolarką okienną. Platforma ma umożliwiać klientom bezproblemową konfigurację usług poprzez przeglądarkę internetową i zamówienie jej za pomocą smartfona lub tabletu. Innowacyjność ma polegać na tym, że zamówienia generowane będą z systemu informatycznego firmy Oknovid i wszystko co zostanie zamówione za pomocą systemu, będzie w nim automatycznie rejestrowane.Zakres rzeczowy projektu obejmujący zakup urządzeń informatycznych oraz prac infor.-program. niezbędnych z punktu widzenia założeń nowej technologii i uzyskania rezultatu w postaci innowacyjnych usług, w tym: zestawu komputerowego, serwera, drukarki oraz praz program.-informat. dotyczących stworzenia dedykowanej platformy internetowej pozwoli na wdrożenie do działalności firmy innowacji procesowej w zakresie świadczenia usług montażu stolarki okiennej. Poprzez zakup ww. urządzeń oraz wartości niemat. i prawnych i wdrożeniu ich do świadczenia usług firma Oknovid wprowadzi do swojej oferty innowacyjny sposób świadczenia usługi, które w chwili obecnej nie są stosowane w taki sposób na obszarze RP.W zależności od potrzeb, platforma będzie umożliwiała ciągłe poszerzanie zakresu usług np. regulacja okien, serwis, pogotowie powłamaniowe, dozbrajanie okien (montowanie nawiewników, wymiana okuć, szyb), wszelkiego rodzaju naprawy. Idea jest taka, że klient sam zamawia usługę, która go interesuje w danym momencie, a dzięki funkcji „kalendarza” może wybrać dogodny dla siebie termin realizacji zamówienia. Jest to niewątpliwie zaleta – bardzo wzbogacona oferta firmy, która bezpośrednio wpływa na zadowolenie klienta i postrzeganie firmy. Dodatkowo, stworzenie takiej platformy usługowej, pozwala na tworzenie nowych kanałów dystrybucji – poszerzenie kręgu klientów oraz zasięgu działania.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.