Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Aktywizacja po 30 (2020)

nazwa beneficjenta
POWIAT GOŁDAPSKI/POWIATOWY URZĄD PRACY W GOŁDAPI
wartość projektu
1 888 377,82 zł
dofinansowanie z UE
1 605 121,15 zł
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
gołdapski
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
działanie
10.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia osób bezrobotnych i poszukujących pracy - projekty pozakonkursowe realizowane przez powiatowe urzędy pracy
fundusz
Europejski Fundusz Społeczny
perspektywa
2014 - 2020

Celem projektu jest zwiększenie zatrudnienia osób bezrobotnych w wieku 30 lat i więcej w powiecie gołdapskim. W ramach projektu realizowane będą następujące zadania: 1. poradnictwo zawodowe lub pośrednictwo pracy – 113 osób (77K/36M), 2. staż – 46 osób 3. jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej – 10 osób, 4. refundacja kosztów wyposażenia stanowiska pracy – 13 osób, 5. prace interwencyjne – 39 osób, 6. szkolenia indywidualne – 5 osób, 7. dofinansowanie do wynagrodzeń lub kosztów prowadzenia działalności gospodarczej – 249 osób. Projekt jest skierowany do bezrobotnych w wieku 30 lat i więcej, pozostających bez pracy, zarejestrowanych w PUP w Gołdapi jako bezrobotne, a jednocześnie należących co najmniej do jednej grupy: – długotrwale bezrobotni (25 osób), – osoby z niepełnosprawnościami (3 osoby), – osoby w wieku 50 lat i więcej (19 osób), – kobiety (77 osób), – osoby o niskich kwalifikacjach (56 osób). Uczestnikami projektu będą także osoby pracujące (249), a więc pracownicy przedsiębiorstw, osoby samozatrudnione oraz pracownicy organizacji pozarządowych, którzy zostaną objęci wsparciem w ramach przeciwdziałania skutkom pandemii wirusa COVID-19. Głównym rezultatem projektu będzie podjęcie zatrudnienia przez co najmniej 44,3% osób bezrobotnych w wieku 30 lat i więcej, które dodatkowo będą należały do następujących grup: osoby w wieku 50 lat i więcej, kobiety, osoby z niepełnosprawnościami, osoby długotrwale bezrobotne, osoby z niskimi kwalifikacjami (do poziomu ISCED 3). Rezultatem projektu będzie także podjęcie pracy lub działalności na własny rachunek po opuszczeniu programu przez: – 47 osób bezrobotnych, w tym długotrwale bezrobotnych, – 8 osób długotrwale bezrobotnych, – 1 osobę z niepełnosprawnościami, – 7 osób w wieku 50 lat i więcej, – 18 osób o niskich kwalifikacjach. Ponadto w ramach udzielonych z EFS środków na podjęcie działalności gospodarczej utworzonych zostanie 10 miejsc pracy.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.