Wzrost konkurencyjności na arenie międzynarodowej firmy Voigt Promotion w wyniku zaprojektowania i wdrożenia innowacyjnych produktów marketingu kreatywnego.
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest linia wzornicza innowacyjnych dywanów ekspozycyjnych CreoFloor (Creative floor). Nowa linia dywanów ekspozycyjnych będzie uniwersalna, poza możliwością dostosowania zamówienia do wymagań klienta, będzie umożliwiała dopasowanie do przestrzeni, do której będzie przeznaczona. Nowa linia produktów firmy Voigt stanowić będzie uzupełnienie bieżącej oferty produktowej w zakresie marketingu kreatywnego. Odbiorcami nowej linii produktów będą w szczególności domy mediowe, firmy eventowe oraz firmy zajmujące się wyposażeniem wnętrz. Zestawienie w punkcie “Charakterystyka wdrażanego nowego lub znacząco ulepszonego produktu” przedstawia szczegółowe funkcjonalności nowej linii produktów.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.