Skip to main content Contact
UE logo
The title of the project

Promocja marki GRÓJEC poprzez udział w branżowym programie promocji

Name of the beneficiary
GRÓJEC EMIL NATORSKI
Project value
506 600,00 zł
Co-financing from the EU
430 255,38 zł
Voivodeship
łódzkie
County
rawski
program
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
action
3.3. Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw
fund
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspective
2014 - 2020

SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest udział firmy Grójec Emil Natorski w Programie promocji branży Polskie Specjalności Żywnościowe, w celu promowania Marki Polskiej Gospodarki oraz marki produktowej Grójec, która ma szansę stać się znakiem rozpoznawalnym przez klientów zagranicznych oraz zwiększyć eksport polskich ekologicznych produktów. Promocja skierowana jest m.in. na perspektywiczny rynek Chin. Zakres projektu pozostaje zgodny z zakresem działań promocyjnych określonych w programie promocji branży Polskie Specjalności Żywnościowe. Wnioskodawca zaplanował udział w 6 działaniach targowych, z czego 1 stanowić będzie impreza targowa, w ramach której zorganizowane zostanie narodowe stanowisko informacyjne. Odbędzie się również impreza na wybranym rynku perspektywicznym Chin. Wybór rynku został dokonany zgodnie ze strategią ekspansji firmy na rynki zagraniczne. Imprezy targowe zaplanowane w ramach projektu: 1. Food Africa Expo Kair, Egipt, listopad, 2019, 2. Biofach Norymberga, Niemcy, luty, 2020, 3. SIAL Szanghaj, Chiny, maj 2020, 4. FoodAgro Nairobi, Kenia, sierpień, 2020. 5. World Food India Nowe Delhi, Indie, listopad 2020. Zaplanowane zostały również następujące działania: zakupiona zostanie usługa doradcza w zakresie przygotowania wejścia firmy Grójec na rynek perspektywiczny w związku z udziałem w targach odbywających się w wybranym kraju. Zaplanowano działania informacyjno-promocyjne projektu. Ponadto Wnioskodawca weźmie udział w 6 indywidualnych misjach wyjazdowych. Przedmiot i zakres projektu pozostają zgodne z przedmiotem i zakresem określonym dla poddziałania 3.3.3 PO IR: Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand. Realizacja projektu obejmie wykorzystanie założeń wizualizacji Marki Polskiej Gospodarki. Projekt zostanie sfinansowany częściowo z dotacji oraz z własnych środków finansowych Wnioskodawcy, wypracowanych w toku prowadzonej działalności.

Your project description

To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.

Add photos project photos
Add a movie or presentation project films
Description of the project
Opis projektu

I declare that I have read the Regulations of the Online Website of the EU Mapa Dotacji and accept its provisions.

I agree to the processing of my personal data, entered in the contact form, in order to reply to the message. According to art. 13 para. 1 and 2 of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (Journal of Laws EU L 119, 04/05/2016, page 1) (RODO), I inform that:
1.administrator of personal data processed in the Ministry of Development Funds and Regional Policy, based at: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, is the Minister of Development Funds and Regional Policy;
2. personal data will be processed in order to reply to a message, based on the provisions of art. 6 par. 1 lit. a) RODO;
3. personal data may be made available to other authorities entitled under the relevant provisions to obtain data;
4. in connection with the processing of personal data have the right to: – request access to their personal data, rectify or limit processing, – raise objections to the processing of personal data, – withdraw consent to processing at any time, – submit a complaint to the supervisory body – the President of the Office Personal Data Protection;
5. personal data is not subject to automated processing in order to make decisions, including profiling;
6. contact details to the Data Protection Officer in the Ministry of Development Funds and Regional Policy: Data Protection Supervisor, Ministry of Development Funds and Regional Policy, address: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, e-mail address: IOD@miir.gov.pl