Promocja marki i produktów Solvera na wybranych rynkach zagranicznych
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest uczestnictwo Wnioskodawcy w programie promocji branży maszyn i urządzeń w celu promowania własnej marki produktowej oraz promowania Marki Polskiej Gospodarki (MPG) na następujących rynkach perspektywicznych: USA, Meksyk, Chiny, Turcja oraz rynkach unijnych: Niemcy, Francja, Włochy, Dania, Szwecja, Hiszpania. Promowana w ramach programu marka produktowa ma dużą szansę stać się marką rozpoznawalną globalnie. Produkt, który będzie promowany w ramach projektu to wyroby złączne marki Solvera ze stali niskowęglowych i stali nierdzewnych wg PKD 25.94.Z tj. tj. śruby, wkręty do metalu, drewna i tworzyw sztucznych oraz nity. SOLVERA jest firmą specjalizującą się w wytwarzaniu elementów złącznych. W ofercie firmy znajduje się ponad 1250 wzorów elementów dedykowanych różnym zastosowaniom i branżom. Głównym odbiorcą produktów firmy są producenci maszyn i urządzeń w szczególności z sektora automotive i AGD. Zakres projektu jest zgodny z programem promocji branży maszyn i urządzeń i obejmuje: – udział w 34 misjach wyjazdowych, w tym udział w wydarzeniu na którym przewidziano organizację narodowego stoiska informacyjno-promocyjnego (Włochy, targi EIMA Bolonia, IV kwartał 2020 r.) – dodatkowe działania promocyjne obejmujące gadżety reklamowe i materiały drukowane Wszelkie działania podjęte w ramach niniejszego projektu będą finansowane ze środków własnych.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.