Zakup usług spejalistycznego doradztwa w celu podniesienia konkurencyjności firmy SIGMA S.A.
Głównym celem projektu jest wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa SIGMA S.A. podniesienie produktywności i wydajności przedsiębiorstwa, oraz jego rozwój, dzięki ułatwieniu dostępu do wysokiej jakości specjalistycznych usług doradczych świadczonych przez podmioty trzecie. Realizacja projektu i przeprowadzenie zaplanowanych usług doradczych pozwolą na zaspokojenie głównych potrzeb rozwojowych przedsiębiorstwa w zakresie wzrostu kompetencji i wiedzy personelu Wnioskodawcy w obszarze prawa zamówień publicznych, w szczególności Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia, procedur procesu sprzedaży, komunikacji zewnętrznej. Dzięki realizacji przedmiotowego projektu, Wnioskodawca umocni swoją pozycję wśród obecnych Klientów, lecz także pozyska nowych Klientów, dzięki lepszej znajomości prawa zamówień publicznych, jak i wzmocnieniu procesu sprzedaży. Projekt zostanie zrealizowany w ramach 1 zadania „Zakup specjalistycznych usług doradczych celem podniesienia konkurencyjności przedsiębiorstwa”, które obejmie zakup wszelkich usług doradczych niezbędnych do osiągnięcia powyższych celów i założeń. Usługi doradcze będą świadczone przez wykwalifikowane i posiadające doświadczenie podmioty zewnętrzne. Grupą docelową projektu będą pracownicy przedsiębiorstwa Wnioskodawcy, zaś pośrednio Klienci Wnioskodawcy. W wyniku realizacji projektu osiągnięty będzie wskaźnik rezultatu: Liczba przedsiębiorstw, które poprawiły swoją konkurencyjność, jakość, i efektywność zarządzania w wyniku realizacji projektu: 1 szt.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.