Mali odkrywcy
Celem projektu jest zwiększenie poziomu kompetencji kluczowych w zakresie posługiwania się językiem obcym i matematyczno-przyrodniczych, a także umiejętności uniwersalnych i transferowalnych 11 uczniów z Niepublicznej Szkoły Podstawowej we Frednowach przez zastosowanie innowacyjnych i eksperymentalnych metod nauczania podczas zajęć projektowych, oraz zwiększenie kompetencji zawodowych 2 pracujących tam nauczycieli i wychowawczych 9 rodziców uczących się tam dzieci w wyniku wsparcia projektowego w okresie od 1.07.2020r. do 30.06.2022r. W ramach projektu realizowane będą zadania: 1.Wyposażenie pracowni przyrodniczej. 2.Szkolenia rozwijające kompetencje nauczycieli i rodziców. 3.Zajęcia prowadzone metodą „Klucz do uczenia się”. 4.Zajęcia z robotyki. 5.Zajęcia z języka angielskiego. 6.Zajęcia teatralno-wokalne 7.Zajęcia rozwijająca kompetencje przyrodnicze. 8.Samodzielne działania wspierające proces indywidualizacji. W związku z realizacją zajęć zakupionych zostanie szereg nowoczesnych pomocy i środków dydaktycznych. Zajęcia uzupełnione zostaną poprzez organizację szeregu wyjazdów edukacyjnych, które służyć będą rozwojowi kompetencji społecznych, kluczowych oraz umiejętności uniwersalnych i transferowalnych. Wsparciem objętych zostanie 25BO(19K,6M), w tym 12 uczniów(7dz,5ch), 3 nauczycielki(3K) oraz 10 rodziców (9K,1M). Projekt będzie w pełni dostępny dla wszystkich, w tym osób z niepełnosprawnościami. Efektem będzie rozwój kompetencji kluczowych, umiejętności uniwersalnych i transferowalnych uczniów oraz kompetencji zawodowych nauczycieli i wychowawczych rodziców.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.