Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Cyfryzacja geodezyjnych rejestrów publicznych Powiatu Wrzesińskiego

nazwa beneficjenta
POWIAT WRZESIŃSKI
wartość projektu
939 602,20 zł
dofinansowanie z UE
798 661,87 zł
Województwo
wielkopolskie
Powiat
wrzesiński
program
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 – 2020
działanie
2.1. Rozwój elektronicznych usług publicznych
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Projekt Cyfryzacja geodezyjnych rejestrów publicznych Powiatu Wrzesińskiego zostanie zrealizowany poprzez – opracowanie mapy numerycznej w zakresie baz danych (GESUT) dla jednostki ewidencyjnej miasta Września- przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w 18 obrębach położonych w gminie Miłosław- wdrożenie dwóch nowych e-usług związanych z koordynacją procesu lokalizacji i dla rzeczowznawców- wdrożenie nowej e-usługi wewnątrzadministracyjnej polegającej na zautomatyzowanym.generowaniu plików zasilających ZSIN- rozbudowę o nowe funkcjonalności już oferowanej e-usługi- nabycie niezbędnej infrastruktury informatycznejWdrożenie projektu spowoduje poprawę warunków funkcjonowania interesariuszy, projektantów oraz rzeczoznawców, przyczyni się do zmniejszenia kosztów projektowania i budowy sieci uzbrojenia terenu,przyspieszy i usprawni proces inwestycyjny,co przełoży się na rozwój gospodarczy. Projekt przyczyni się bezpośrednio do usprawnienia funkcjonowania administracji publicznej w dziedzinie gospodarowania państwowym zasobem geodezyjnym i kartograficznym.Realizacja projektu ułatwi dostęp do zasobów PZGiK ogółowi społeczeństwa, zmienisie bariery w dostępie i zwiększy się zakres materiałów udostępnianych w formie elektronicznej.W wyniku projektu zostaną osiągnięte następujące wskaźniki produktu-:liczba zakupionych środków trwałych – 5szt.,liczba nabytych wartości niematerialnych i prawnych-3szt (2020r.) ;liczba podmiotów które udostępniły on-line informacje sektora publicznego -1 szt., liczba zdigitalizowanych dokumentów zawierających informacje sektora publicznego-19000szt., liczba usług publicznych udostępnionych on-line o stopniu dojrzałości co najmniej 4-transakcja- 3szt., liczba udostępnionych on-line dokumentów zawierających informacje sektora publicznego-19000szt., liczba podmiotów udostępniających usługi wewnątrzadministracyjnej -1szt., liczba uruchomionych systemów teleinformatycznych w podmiotach wykonujących zadania publiczne-1 szt.(2022r.).

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.