Środowisko i narzędzia do przygotowywania rekomendacji produktowych oraz optymalizacji kampanii marketingowych i remarketingowych.
Rezultatem projektu będzie znaczące ulepszenie platformy WEBSENSA Advanced Recommendation & Remarketing Platform (WARRP), która opierając się na uczeniu głębokim zautomatyzuje i zoptymalizuje proces przygotowania rekomendacji produktowych oraz wyceny użytkowników w ramach tworzenia oferty licytacyjnej w branży reklamy online. Celem projektu jest opracowanie środowiska, metod i narzędzi do optymalizacji kampanii marketingowych i remarketingowych odpornych na nadchodzące zmiany w zakresie dostępu do danych o użytkowniku. Zmiany wywołane są m.in. nowymi przepisami prawnymi np. RODO (GDPR), czy planowanym wprowadzeniem ePR (ePrivacy Regulation). W ich efekcie występują wzmożone kontrole w zakresie bezpieczeństwa danych, ograniczenie wykorzystania skryptów śledzących stron trzecich, a także wzrost świadomości wśród użytkowników, którzy sami ograniczają ilość udostępnianych przez siebie danych. Numer_referencyjny_programu_pomocowego: SA.41471(2015/X) Przeznaczenie_pomocy_publicznej: art: 25 rozporządzenia KE nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w stosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187/1 z 26.06.2014).
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.