Zwiększenie konkurencyjności i efektywności ekonomicznej przedsiębiorstwa Ośrodek Szkolenia Kierowców "FILIP" Maciej Paweł Zaręba poprzez zakup prorozwojowej usługi doradczej - Strategia komunikacji marki
Celem projektu jest rozwój przedsiębiorstwa Ośrodek Szkolenia Kierowców „FILIP” Maciej Paweł Zaręba poprzez skorzystanie z profesjonalnej usługi doradczej polegającej na przygotowaniu strategii komunikacji marki przedsiębiorcy. Dzięki przeprowadzeniu usługi firma zwiększy swoją szansę na odniesienie sukcesu rynkowego, zdobycie przewagi konkurencyjnej, a przez to podwyższenie przychodów i zysków. Posiadając w swojej ofercie szeroki asortyment usług skierowanych do dużego grona odbiorców, niezbędne jest stworzenie przez Ośrodek Szkolenia Kierowców „FILIP” Maciej Paweł Zaręba profesjonalnej strategii komunikacji marki firmy, aby wyróżnić się na rynku, stać się marką kojarzoną przez klientów indywidualnych i instytucjonalnych w sposób, jaki zostanie świadomie zaplanowany. Dzięki wsparciu ekspertów zostaną wspólnie wypracowane cele i wyzwania, jakie marka stawia przed sobą oraz spójny plan taktyczny wraz z harmonogramem i kosztorysem niezbędnych działań.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.