Zwiększenie konkurencyjności i efektywności ekonomicznej przedsiębiorstwa Acer Konrad Wójcik poprzez zakup prorozwojowej usługi doradczej pn. Wsparcie opracowania i wdrożenia strategii komunikacji marki.
Celem projektu jest rozwój przedsiębiorstwa Acer Konrad Wójcik poprzez skorzystanie z profesjonalnej usługi doradczej polegającej na przygotowaniu strategii komunikacji marki przedsiębiorcy. Dzięki przeprowadzeniu usługi firma zwiększy swoją szansę na odniesienie sukcesu rynkowego, zdobycie przewagi konkurencyjnej, a przez to podwyższenie przychodów i zysków. Pomimo rosnącego zainteresowania usługami związanymi z projektowaniem i zagospodarowaniem zieleni przed firmą stoją wyzwania związane z walką konkurencyjną. Ponieważ przedsiebiorstwo, z uwagi na swoje doświadczenia a także jakość oferowanych usług nie zamierza konkurować wyłącznie argumentem ceny, kluczowe jest aby klienci dostrzegali dodatkowe korzyści ze współpracy z firmą. Tym samym kluczowym staje się potrzeba opracowania takiej strategii marki, która nie tylko pozwoli na wzrost pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa ale także umożliwi jego rozwój, w tym poprzez eliminację zjawiska zastępstwa dostępnymi substytutami usług.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.