Trampolina osiągnięć matematyczno-przyrodniczych
Grupą docelową są uczniowie/uczennice i nauczyciele/lki Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Słupach. Do projektu zostanie zrekrutowanych 42 uczniów/uczennic (21K/21M) oraz 4 nauczycieli/lek (3K/1M). Celem projektu jest nabycie kompetencji matematyczno-przyrodniczych u co najmniej 36 uczniów i uczennic 18K/18M) Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Słupach poprzez realizację zajęć przyrodniczo-matematycznych oraz wzrost wiedzy u 3 nauczycieli/lek (2K/1M) poprzez realizacje kursu: metody aktywizujące i eksperymenty w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych, a także zakup niezbędnego wyposażenia sal w narzędzia i pomoce dydaktyczne do nauczania przedmiotów przyrodniczo-matematycznych w okresie od 01.VII.2020 do 31.X.2021 roku. Planowanym efektem projektu będzie wzrost jakości kształcenia oraz wzrost motywacji i zaciekawienia naukami matematyczno-przyrodniczymi. W ramach projektu będzie realizowane doposażenie sal matematyczno-przyrodniczych, kurs metody aktywizujące i eksperymenty w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych – dla nauczycieli/lek przedmiotów matematyczno-przyrodniczych oraz zajęcia dla uczniów i uczennic takie jak: zajęcia przyrodniczo-matematyczne dla klas I-III, zajęcia fizyczno-chemiczne dla klas IV-VIII, zajęcia matematyczne dla klas IV-VIII, zajęć biologiczne dla klas IV-VIII oraz zajęcia geograficznych dla klas IV-VIII.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.