Zwiększenie konkurencyjności i efektywności ekonomicznej przedsiębiorstwa Zakład Optyczny Izabela Budrecka poprzez zakup prorozwojowej usługi doradczej - Strategia komunikacji marki
Celem projektu jest rozwój przedsiębiorstwa Zakład Optyczny Izabela Budrecka poprzez skorzystanie z profesjonalnej usługi doradczej polegającej na przygotowaniu strategii komunikacji marki przedsiębiorcy. Dzięki przeprowadzeniu usługi, firma zwiększy swoją szansę na odniesienie sukcesu rynkowego, zdobycie przewagi konkurencyjnej, a przez to podwyższenie przychodów i zysków. Posiadając w swojej ofercie szeroki asortyment produktów i usług, niezbędne jest stworzenie przez Zakład Optyczny Izabela Budrecka profesjonalnej strategii komunikacji marki firmy, aby wyróżnić się na rynku, stać się marką kojarzoną przez klientów indywidualnych i instytucjonalnych w sposób, jaki zostanie świadomie zaplanowany. Dzięki wsparciu ekspertów zostaną wspólnie wypracowane cele i wyzwania, jakie marka stawia przed sobą oraz spójny plan taktyczny wraz z harmonogramem i kosztorysem niezbędnych działań.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.