Rozszerzenie eksportu Przedsiębiorstwa
Od 25 lat aktywnie działamy na rynku gadżetów reklamowych, nieustannie rozwijając naszą ofertę. Efektem naszego zaangażowania jest marka Pier Luigi. Powstała ona z połączenia entuzjazmu oraz kreatywności, z potrzeby wypełnienia niszy w obszarze kalendarzy i notesów o produkty niebanalne oraz nowoczesne.
Dlaczego podjęto się realizacji projektu?
Intensywny rozwój firmy, zdobycie nowych rynków zbytu, wprowadzenie na rynek nowego wyrobu.
Co udało się zrealizować?
Promocja na targach o charakterze międzynarodowym, wzrost sprzedaży eksportowej, wejście na nowe rynki zbytu, eksport na rynek produktów innowacyjnych i posiadających potencjał konkurencyjny.
Kto skorzysta z efektów projektu?
Produkty eksportowe ASS-3 są dedykowane dla przedsiębiorstw oraz instytucji publicznych nastawionych na promocję. Produkty ASS-3 będą trafiały do agencji reklamowych, a za ich pośrednictwem do klientów końcowych.
Jakie są główne korzyści projektu?
Wzrost sprzedaży eksportowej, wzrost rozpoznawalności marki, pozyskanie nowych odbiorców, ugruntowanie pozycji na dotychczasowych rynkach, pozyskanie nowych umów/kontraktów/zamówień zagranicznych.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.