Kreatywne Maluchy!
Celem projektu jest zwiększenie dostępu do edukacji przedszkolnej na terenie gminy Zalewo poprzez utworzenie Niepublicznego Przedszkola w Zalewie i 20 nowych miejsc przedszkolnych, wyrównanie dysproporcji wynikających z posiadanych deficytów rozwojowych w zakresie wymowy i postawy 10 dzieci objętych edukacją przedszkolną w nowej placówce, jak również rozwój kompetencji kluczowych 18 dzieci uczęszczających do Niepublicznego Przedszkola w Zalewie, a także wychowawczych 11 rodziców/prawnych opiekunów oraz zawodowych 2 nauczycieli w okresie od 1.11.2020r. do 31.08.2022r. W ramach projektu realizowane będą zadania: 1.Prace adaptacyjne i zakup wyposażenia. 2.Doskonalenie umiejętności i kompetencji zawodowych nauczycieli i wychowawczych rodziców. 3.Bieżące funkcjonowanie Niepublicznego Przedszkola w Zalewie. 4.Zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne dzieci w zakresie stwierdzonych deficytów rozwojowych. 5.Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe dzieci. W związku z realizacją zajęć zakupionych zostanie szereg nowoczesnych pomocy i środków dydaktycznych. Zajęcia uzupełnione zostaną poprzez organizację wyjazdów edukacyjnych, które służyć będą rozwojowi kompetencji społecznych i kluczowych. Wsparciem objętych zostanie 34BO(23K,11M), w tym 20 dzieci (11dz,9ch), 2 nauczycielki(2K) oraz 12 rodziców(10K,2M). Projekt będzie w pełni dostępny dla wszystkich, w tym osób z niepełnosprawnościami. Efektem będzie rozwój intelektualny dzieci w wieku przedszkolnym (2,5-5 lat), w tym kompetencji kluczowych, niwelacja stwierdzonych deficytów rozwojowych dzieci oraz zwiększenie kompetencji zawodowych nauczycieli i wychowawczych rodziców.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.