Opracowanie systemu BaltoroRogue do zautomatyzowanego tworzenia poziomów do gier
Numer_referencyjny_programu_pomocowego: SA.41471(2015/X) Przeznaczenie_pomocy_publicznej: art. 25 rozporządzenia KE nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w stosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187/1 z 26.06.2014).Celem projektu jest opracowanie systemu BaltoroRogue do zautomatyzowanego tworzenia poziomów do gier, który pozwoli osiągnąć znacząco szybszy stopień tworzenia poziomów, do tej pory nieosiągalny w środowisku gier roguelike oraz generować poziomy w jakości porównywalnej z tą uzyskiwaną przez projektantów w sposób manualny. Wynikiem realizacji projektu będzie wszechstronny silnik do gier typu roguelike oraz edytor poziomów do tego silnika, który będzie wspierany przez rozbudowane, zautomatyzowane generatory. System pozwoli nie tylko skrócenie i zoptymalizowanie czasu pracy nad poziomami, ale przełoży się też na oszczędność czasu nad całym projektem i produkcją gry, co wpłynie na poprawę rentowności gry i obniżenie kosztów produkcyjnych. Kluczowym problemem badawczym jest brak dostępnej technologii pozwalającej na stworzenie gry, która w automatyczny sposób generuje światy gry podejmując decyzje o balansie ich poziomu trudności, czy ułożenia środowisk wizualnych bez udziału projektantów poziomów lub z ich ograniczonym udziałem. Brak technologii wspierającej tworzenie poziomów do gier, przekłada się na czasochłonność pracy i tym samym zwiększenie kosztów produkcji. Rozwiązanie BALTORO GAMES Sp. z o.o. – BaltoroRogue- będzie pierwszym kompleksowym narzędziem technologicznym, które w sposób zautomatyzowany pozwoli budować poziomy do gier w jakości porównywalnej z tą uzyskiwaną przez projektantów w sposób manualny, przy zapewnieniu automatycznej oceny trudności. W ten sposób narzędzie pozwoli osiągnąć znacząco szybszy stopień tworzenia leveli do tej pory nieosiągalny w środowisku gier roguelike. Wyróżniki rozwiązania: – skrócenie czasu tworzenia bazy unikalnych lokacji […]
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.