Personalizator Ruchu Rigplay – zautomatyzowany, łatwy w obsłudze, oparty o AI i dane motion capture system generowania animacji postaci wraz z edytorem charakterystyki ruchu
GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU jest budowa i przetestowanie w okresie 01.07.2020 r. – 30.06.2023 r. prototypu PERSONALIZATORA RUCHU RIGPLAY (PRR) tj. zautomatyzowanego, łatwego w obsłudze, opartego o AI i dane Motion Capture systemu generowania animacji postaci wraz z edytorem charakterystyki ruchu. PRR umożliwi też dostosowanie istniejących animacji do charakteru postaci poprzez zmianę jej parametrów (kobieta-mężczyzna, energicznie-spokojnie). BĘDZIE TO INNOWACYJNE ROZWIĄZANIE W SKALI MIĘDZYNARODOWEJ, zapewniające: 1/wysoki stopień indywidualizacji animacji; 2/wysoką autentyczność animacji; 3/dużą szybkość i łatwość tworzenia animacji; 4/kompatybilność animacji z różnych źródeł; 5/niski koszt generowania animacji. Kluczem do osiągnięcia rezultatu projektu jest odpowiednia kadra B+R, liczne i dobrej jakości dane Motion Capture oraz odpowiednio zaprojektowane i wytrenowane algorytmy AI /sieci neuronowe. Rezultat projektu skierowany jest do studiów gamedev, w większości małej i średniej wielkości, które z reguły nie dysponują rozbudowanymi zespołami animatorów i wysokimi budżetami na produkcję gier, ale które są zainteresowane podnoszeniem jakości swoich produktów przy wykorzystaniu wyróżniających się animacji postaci. PRR może być także interesującą opcją dla większych produkcji (np. do animacji NPCów) oraz dla gier, w których gracze chcą się wyróżnić na tle innych graczy np. sposobem poruszania się postaci. PRR może też znaleźć zastosowanie w produkcjach filmowych / reklamowych z wykorzystaniem animowanych postaci. SA.41471(2015/X) Przeznaczenie_pomocy_publicznej: art: 25 rozporządzenia KE nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w stosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187/1 z 26.06.2014)
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.