Opracowanie i weryfikacja w rzeczywistych warunkach rozwiązań służących wnioskowaniu, zarządzaniu przekonaniami oraz koordynacji komputerowych graczy w grach z ograniczoną informacją.
SA.41471(2015/X) Przeznaczenie_pomocy_publicznej: art. 25 rozporządzenia KE nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w stosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187/1 z 26.06.2014).Celem niniejszego projektu jest poprawa jakości działania graczy komputerowych w środowiskach wirtualnych (grach) cechujących się niepewnością i niepełnością informacji. Pośrednim celem jest zaproponowanie takich metod, które będą wspierać mechanizmy weryfikujące, na ile gracze komputerowi wyposażeni w powyższe metody są w swym zachowaniu zbliżeni do graczy ludzkich. Jedną z głównych motywacji jest stworzenie komputerowego przeciwnika nieposiadającego informacji, której nie miałby jako gracz ludzki w analogicznej sytuacji. Jest to dążenie unikalne w swojej ambicji – dotychczas na rynku gier było to rozwiązywane w sposób uproszczony. Istotnym elementem jest również możliwość wiarygodnej weryfikacji przez gracza działań i ograniczeń bota po rozgrywce. Rezultat projektu będzie wykorzystany komercyjnie w dwojaki sposób: 1. poprzez wdrożenie we własnej działalności Wnioskodawcy, 2. poprzez licencjonowanie (udzielanie praw do komercyjnej eksploatacji) innym firmom będącym twórcami gier komputerowych na dowolnym etapie ich produkcji lub utrzymania, tj. firmom, które tworzą nową grę oraz takim, które mają już grę na rynku i chcą ją wzbogacić o pakiet AI będący rezultatem projektu. Aby osiągnąć zakładane rezultaty, konieczne jest zbudowanie zbioru algorytmów i metod służących wnioskowaniu wiedzy z ograniczonej informacji, koordynacji działań komputerowych graczy w środowiskach z niepełną informacją, a także opracowanie metod efektywnego rozumowania sztucznej inteligencji (AI) na podstawie danych bezpośrednio dostępnych lub inteligentnie wywnioskowanych.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.