SŁODKA SPÓŁDZIELNIA POKÓJ II
SA 42799(2015/X) W ramach Programu promocji branży polskich specjalności żywnościowych firma Spółdzielnia Pokój zaplanowała wykorzystanie skutecznych narzędzi i form promocji do wzrostu rozpoznawalności marki i ekspansji na rynki zagraniczne wykorzystywanych obecnie w ramach realizowanego projektu Go to Brand w celu jego kontynuacji. Program jest realizowany zgodnie ze strategią ekspansji firmy. Zaplanowano udział w targach przeznaczonych dla branży spożywczej w Niemczech oraz na rynku perspektywicznym ZEA. W trakcie imprez targowych firma przewiduje wynajem powierzchni wystawienniczej oraz aktywną promocję na stoisku oznakowanym zgodnie z wymogami programu. Na wszystkich stoiskach targowych będzie stosowany trwały element MPG wytworzony zgonie z założeniami wizualizacji Marki Polskiej Gospodarki. Informacja i promocja projektu będzie prowadzona zgonie z wytycznymi.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.