Wzrost konkurencyjności firmy "DEMI CO." na rynkach międzynarodowych
SA 42799(2015/X) Projekt ma na celu promocję innowacyjnych produktów- mebli użyteczności publicznej na rynkach perspektywicznych: Japonia, Meksyk, ZEA oraz rynkach europejskich. Na potrzeby promocji opracowano model kampanii marketingowej, oparty na udziale, jako wystawca w międzynarodowych targach oraz udziale jako odwiedzający na targach : Udział w targach jako wystawca WARSAW HOME 2020, EUROGASTRO w Warszawie 2022r., 4DD w Katowicach w 2022r., Meble Poznań w 2021r., IMM w Kolonii w 2022r. oraz misje wyjazdowe na targi : Gaishoku Business Week w Japonii w 2020r, EXPHOTEL w Meksyku w 2021r , THE HOTEL SHOW DUBAI w ZEA w 2021r. Ponadto zaplanowano działania informacyjno-promocyjne: opracowanie i wydruk katalogów, wizytówek, folderów / broszur; wykonanie filmu promującego markę firmy oraz przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych na wyszukiwarkach internetowych oraz portalach społecznościowych.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.