Skip to main content Contact
UE logo
The title of the project

EMOTICA AI - Inteligentny System Contact Center

Name of the beneficiary
"ALTAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Project value
6 903 519,92 zł
Co-financing from the EU
4 651 057,95 zł
Voivodeship
świętokrzyskie
County
m. Kielce
program
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
action
4.1. Badania naukowe i prace rozwojowe
fund
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspective
2014 - 2020

SA.41471(2015/X) Przeznaczenie_pomocy_publicznej: art. 25 rozporządzenia KE nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w stosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187/1 z 26.06.2014)Projekt ma na celu opracowanie innowacyjnego i inteligentnego systemu EMOTICA AI, który w sposób przełomowy poprawi standard obsługi Klienta w branży Contact Center. Dzięki wykorzystaniu mechanizmów sztucznej inteligencji system EMOTICA AI będzie automatyzował wiele procesów i wpływał znacząco na redukcję kosztów w ramach realizowanych zadań Contact Center. Realizacja projektu przyczyni się do zbudowania trwałej przewagi konkurencyjnej firmy Altar na rynku dostawców rozwiązań Contact Center. Projekt obejmie swym zakresem badania przemysłowe i eksperymentalne prace rozwojowe, których efektem będzie przygotowany w formie demonstracyjnej oraz wielokrotnie przetestowany system EMOTICA AI. Projekt zakończy się pracami przedwdrożeniowymi, w ramach których zostaną opracowane procedury instalacyjne oraz dokumentacja użytkowa, przeprowadzone zostaną testy UAT, przygotowane będą materiały szkoleniowe oraz plany marketingowe. Opracowany system oparty zostanie w znacznej części o technologie z zakresu sztucznej inteligencji: uczenia maszynowego, metod przetwarzania języka naturalnego (NLP – Natural Language Processing) oraz metod analityki Big Data. Najważniejsze innowacyjne cechy systemu to: automatyczne rozpoznawanie intencji Klienta, wielokryterialna klasyfikacja treści, automatyczne rozpoznawanie emocji, tworzenie profili behawioralnych, dopasowanie rozmówców (Agenta do Klienta) zgodnie z profilami behawioralnymi, metody predykcji ruchu przychodzącego do Contact Center oraz wychodzącego z Contact Center, zautomatyzowany grafik pracy oraz ChatBot i VoiceBot. Dzięki modularnej strukturze oraz zintegrowaniu powyższych elementów planowane jest stworzenie produktu charakteryzującego się elastycznością, skalowalnością, (…)

Your project description

To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.

Add photos project photos
Add a movie or presentation project films
Description of the project
Opis projektu

I declare that I have read the Regulations of the Online Website of the EU Mapa Dotacji and accept its provisions.

I agree to the processing of my personal data, entered in the contact form, in order to reply to the message. According to art. 13 para. 1 and 2 of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (Journal of Laws EU L 119, 04/05/2016, page 1) (RODO), I inform that:
1.administrator of personal data processed in the Ministry of Development Funds and Regional Policy, based at: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, is the Minister of Development Funds and Regional Policy;
2. personal data will be processed in order to reply to a message, based on the provisions of art. 6 par. 1 lit. a) RODO;
3. personal data may be made available to other authorities entitled under the relevant provisions to obtain data;
4. in connection with the processing of personal data have the right to: – request access to their personal data, rectify or limit processing, – raise objections to the processing of personal data, – withdraw consent to processing at any time, – submit a complaint to the supervisory body – the President of the Office Personal Data Protection;
5. personal data is not subject to automated processing in order to make decisions, including profiling;
6. contact details to the Data Protection Officer in the Ministry of Development Funds and Regional Policy: Data Protection Supervisor, Ministry of Development Funds and Regional Policy, address: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, e-mail address: IOD@miir.gov.pl