Shelfy – Rekomender asortymentu (SaaS) dla sieci handlowych
Projekt Shelfy dotyczy budowy innowacyjnego rozwiązania z kategorii Software as a Service (SaaS) realizującego zautomatyzowaną optymalizację asortymentu w sieciach placówek handlowych. System będzie wykorzystywany do optymalizacji i zarządzania asortymentem w sieciach sklepów stacjonarnych oraz sieciach punktów handlowo-usługowych. Celem innowacyjnego rozwiązania będzie dostarczenie menagerom sieci handlowych możliwości uporządkowania i segmentacji danych produktowych pozwalających optymalnie zarządzać asortymentem w każdej placówce indywidualnie. Rozwiązanie pozwoli podnieść efektywność operacyjną oraz finansową każdej placówki handlowej, a w rezultacie także całej sieci. Zaplanowano szereg prac, których efektem będzie wprowadzenie na rynek gotowego innowacyjnego produktu. Głównym zasobem projektu jest zespół specjalistów z dużym doświadczeniem w zakresie zarządzania asortymentem w sieciach handlowych oraz wdrażania nowych technologii IT dla branży handlu detalicznego. Budowa produktu będzie realizowana w ramach partnerstwa z pierwszym potencjalnym klientem (friendly user), który zainwestuje własne zasoby (czas pracowników, dostęp do danych produkcyjnych oraz własnego środowiska i procedur zarządczych) w zamian za możliwość korzystania w pierwszej kolejności z unikalnego rozwiązania generującego wiedzę na temat optymalnego asortymentu przy użyciu modelu matematycznego. Projekt realizowany będzie w terytorium makroregionu Polski Wschodniej z siedzibą na terenie woj. lubelskiego.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.