"ROZWÓJ VSHAPER SP. Z O. O. W WYNIKU WDROŻENIA STRATEGII WZORNICZEJ"
W ramach projektu VSHAPER zamierza wdrożyć następujące działania, które stanowią rekomendację opracowanej w Etapie I strategii wzorniczej: 1. Działania związane z zaprojektowaniem produktów – modułowa drukarka STAND-ALONE, usługa szkoleniowa – system szkoleń hybrydowych, cardridge i adaptery do filamentów (INNOWACJA PRODUKTOWA). 2. Działania związane z marką – opracowanie planu i budżetu zintegrowanej komunikacji marketingowej oraz podniesienie poziomu obsługi klienta i komunikacji w social-mediach (INNOWACJA MARKETINGOWA). 3. Działania związane z wyposażeniem w środki trwałe niezbędne do wdrożenia innowacji produktowej oraz usług szkoleniowych (INNOWACJA TECHNOLOGICZNA). 4. Działania związane z innowacją procesową i organizacyjną. Strategia wzornicza wskazuje, że najlepszym kierunkiem rozwoju spółki jest wprowadzenie nowych produktów do oferty przedsiębiorstwa, które pozwolą na uruchomienie procesu transformacji obecnego modelu biznesowego VSHAPER. Kolejno, strategia wzornicza wskazuje jako ważny punkt rozwoju firmy wprowadzenie licznych usprawnień w obecnych procesach związanych ze świadczeniem komplementarnej usługi oraz wyodrębnienie nowych stanowisk w firmie, a także przeszkolenie kadry zarządzającej w odpowiednich obszarach wdrożenia wzornictwa. Wszystkie działania wdrażane w ramach II etapu wynikają wprost ze strategii, są one wskazane w zaleceniach ujętych w strategii i są niezbędne do całościowego wdrożenia zawartych tam rekomendacji.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.