Ograniczenie emisji spalin poprzez budowę ścieżki rowerowo-pieszej przy drodze wojewódzkiej nr 269 od Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego w Chodczu do istniejącego odcinka w granicach administracyjnych Miasta Chodecz
Projekt dotyczy budowy ścieżki rowerowo – pieszej przy drodze wojewódzkiej nr 269 od Powiatowego CentrumKształcenia Zawodowego w Chodczu do istniejącego odcinka w granicach administracyjnych miasta Chodcza. Wwyniku realizacji projektu powstanie 0,879 km ścieżki rowerowo-pieszej. Zakres rzeczowy projektu obejmuje:1. Roboty budowlane,2. Nadzór inwestorski,3. Koszty pośrednie, na które będą się składać wynagrodzenie koordynatora projektu, obsługi księgowej,administracyjnej oraz promocja projektu.Przedmiotowy odcinek drogi przebiega w terenie o luźnej zabudowie (poj budynki mieszk i gosp).W ramach opracowania przewidziano do wykonania:- budowę ścieżki rowerowo – pieszej,- budowę zatoki autobus,- budowę peronu przystank,- wprowadzenie nowej organizacji ruchu poprzez nowe oznakowanie poziome i pionowe oraz urządzeniabezpieczeństwa ruchu.- przebudowę istniejących zjazdów indywidualnych i gospodarczych,- budowę elementów betonowych służących odwodnieniu (prefabrykowane ścieki betonowe),- oczyszczenie istniejącego przepustu drogowego,- budowę systemu odwodnienia poprzez budowę kanalizacji deszczowej,- montaż urz. bezpieczeństwa ruchu,- wykonanie el organizacji ruchu (przejścia dla pieszych, oznak poziome i pionowe),PROJEKTOWANY STAN ZAGOSPODAROWANIA, to:− ścieżka rowerowo – piesza: jednostronna szer 2,50m,− nawierzchnia ścieżki rowerowo – pieszej: asfaltowa, kruszywo łamane;− szer pasa ruchu przy chodniku zasadniczo 3,25m;− zjazdy: wg planu sytuacyjnego. min. 5,0m;− nawierz. zjazdów: betonowa kostka brukowa;− nachylenie skarp: 1:1,5;Projektow. ścieżka rowerowo – piesza biegnie po stronie wschodniej (lewej) drogi wojew. nr 269. Sytuacyjny przebiegścieżki rowerowo – pieszej odsunięto do krawędzi jezdni drogi na o długości 1,5m.W km 40+652,80 zaprojektowano zatokę autobus. o nawierzchni kostki kamiennej ograniczonej krawężnikiemkamiennym. Przy zatoce zaprojektowano peron przystankowy o nawierzchni asfaltowej 1,5*3,0m ograniczonejobrzeżem betonowym.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.