Skip to main content Contact
UE logo
The title of the project

Opracowanie technologii ultralekkiego materiału warstwowegodo produkcji zabudowy specjalistycznego pojazdu montażowego wraz z absorberem energii zderzenia dla służb drogowych w kraju i za granicą

Name of the beneficiary
WIMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Project value
2 243 243,86 zł
Co-financing from the EU
998 054,91 zł
Voivodeship
małopolskie
County
tarnowski
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
action
1.2. BADANIA I INNOWACJE W PRZEDSIĘBIORSTWACH
fund
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspective
2014 - 2020

Celem niniejszego projektu jest wdrożenie pierwszego na rynku SPECJALNEGO POJAZDU PATROLOWOSERWISOWEGO DO 3,5T, wykorzystywanego przez służby drogowego do prac remontowych i montażowych głównie na drogach szybkiego ruchu. Będzie to możliwe, dzięki opracowaniu ultralekkiego materiału warstwowego kompozytowego składającego się z rdzenia polipropylenowego i blachy stalowej DX51D Z275. Materiał ten pozwoli na obniżenie masy zabudowy o ok.20. Zostanie również wykorzystany do budowy absorbera energii, który poprawi parametry bezpieczeństwa użytkowników drogi oraz służb zajmujących się utrzymaniem dróg.Obecnie użytkowane przez służby drogowe pojazdy patrolowoserwisowego do 3,5 t to seryjne pojazdy o zabudowie zamkniętej typu dostawczyfurgon. Nie są dostosowane do specjalistycznych funkcji, jakie muszą pełnić.Nie ma możliwości, żeby zwiększać ich bezpieczeństwo bierne, ponieważ konstrukcyjnie nie są do tego przystosowane. Wdrożenie specjalnego pojazdu patrolowoserwisowego do 3,5 t firmy WIMED będzie stanowiło innowację w skali międzynarodowej nie ma na rynku podobnego rozwiązania. Będzie się wyróżniało: wysokimi parametrami BEZPIECZEŃSTWA BIERNEGO zgodnymi ze standardami MASH 2016, żaden konkurencyjny pojazd nie posiada takich parametrów; WIĘKSZĄ ŁADOWNOŚCIĄ o co najmniej 100 kg niż rozwiązania konkurencji; WIĘKSZĄ ERGONOMIĄ UŻYTKOWANIA dzięki otwartej zabudowie, rozwiązaniom funkcjonalnym poprawiającym efektywność pracy, pozwalającym na skrócenie czasu zajęcia pasa drogowego, co staje się szczególnie istotne w krajach takich jak Szwajcaria czy Austria, gdzie zostały wprowadzone standardy dotyczące zajęcia pasa drogowego, niedługo można się spodziewać, że staną się obowiązującym prawem; KORZYSTNĄ RELACJĄ CENAJAKOŚ średnio ok. 170 tys. zł brutto, co stanowi cenę porównywalną do kosztów zakupu pojazdu seryjnego i dostosowania go do wytycznych służb drogowych. Przewaga konkurencyjna pozwoli firmie w szybki sposób zagospodarować niszowy rynek.

Your project description

To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.

Add photos project photos
Add a movie or presentation project films
Description of the project
Opis projektu

I declare that I have read the Regulations of the Online Website of the EU Mapa Dotacji and accept its provisions.

I agree to the processing of my personal data, entered in the contact form, in order to reply to the message. According to art. 13 para. 1 and 2 of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (Journal of Laws EU L 119, 04/05/2016, page 1) (RODO), I inform that:
1.administrator of personal data processed in the Ministry of Development Funds and Regional Policy, based at: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, is the Minister of Development Funds and Regional Policy;
2. personal data will be processed in order to reply to a message, based on the provisions of art. 6 par. 1 lit. a) RODO;
3. personal data may be made available to other authorities entitled under the relevant provisions to obtain data;
4. in connection with the processing of personal data have the right to: – request access to their personal data, rectify or limit processing, – raise objections to the processing of personal data, – withdraw consent to processing at any time, – submit a complaint to the supervisory body – the President of the Office Personal Data Protection;
5. personal data is not subject to automated processing in order to make decisions, including profiling;
6. contact details to the Data Protection Officer in the Ministry of Development Funds and Regional Policy: Data Protection Supervisor, Ministry of Development Funds and Regional Policy, address: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, e-mail address: IOD@miir.gov.pl