Założenia lingwistyczno-pedagogiczne do systemu wspomagającego wychowanie w dwujęzyczności zamierzonej dla dzieci od urodzenia do 10 roku życia
Wnioskodawca jest producentem pierwszego w skali globalnej programu multimedialnego do nauki języka angielskiego umożliwiającego jego naukę równolegle z językiem ojczystym dziecka od urodzenia. Wniosek dotyczy systemu ewaluacyjnorekomendacyjnego, który będzie podstawą do oceny postępów dzieci oraz budowania dla nich dedykowanych ścieżek materiałów dydaktycznych w zależności od ich postępów w nauce oraz zainteresowań.Projekt zakłada stworzenie innowacji produktowej w zakresie materiałów i procesów edukacyjnych dla powszechnego wychowania dzieci w dwujęzyczności z językiem globalnym angielskim wprowadzanym równolegle i na takich samych zasadach jak język czy języki lokalne, czyli naturalnie, kontekstowo, bez udziału językajęzyków lokalnych jako pośredniczących w akwizycji języka globalnego.Przedmiotem projektu jest realizacja badań przemysłowych w zakresie opracowania założeń lingwistycznopedagogicznych do systemu wspomagającego wychowanie w dwujęzyczności zamierzonej dla dzieci od urodzenia do 10 roku życia.Celem projektu jest stworzenie koncepcji systemu ewaluacyjnorekomendacyjnego pozwalającego na ocenę postępów nauki dziecka i następnie umożliwić dostosowanie treści w zależności od poziomu oraz zainteresowań ucznia.Dodatkowo, głównym celem wdrażania programu jest powszechna dwujęzyczność, poprzez wprowadzenie metody zanurzania dziecka w języku lokalnym i globalnym angielskim od urodzenia w każdym domu i w każdej placówce w Polsce, a nie tylko placówkach z bardzo wysokim czesnym.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.