Rozwój działalności eksportowej firmy ADMIND na docelowych rynkach zagranicznych
Głównym celem realizowanego projektu jest zwiększenie aktywności międzynarodowej Wnioskodawcy poprzez intensyfikację obecności na rynku belgijskim i wejście na zupełnie nowy rynek portugalski. Przedsięwzięcie ma na celu wdrożenie strategii działalności międzynarodowej nowego modelu biznesowego w przedsiębiorstwie, która pozwoli w sposób zaplanowany i skoordynowany zwiększyć eksport usług brandingowych. W ramach projektu zorganizowany zostanie udział firmy ADMIND w charakterze wystawcy w 2 imprezach targowowystawienniczych:Digital First w Brukseli w Belgii w 2020 roku,Web Summit w Lizbonie w Portugalii w 2020 roku.W ramach budżetu projektu zaplanowano m.in. wynajem powierzchni wystawienniczej, wynajem zabudowy targowej, obsługę techniczną stoiska, reklamę w mediach targowych, transport materiałów promocyjnych wraz z elementami zabudowy, wykonanie materiałów informacyjnopromocyjnych, podróże służbowe pracowników.Realizacja projektu pozwoli na zaspokojenie bieżących potrzeb przedsiębiorstwa, które mają obecnie strategiczne znaczenie dla rozwoju firmy. Poczynione działania pozwolą na wypromowanie marki ADMIND na rynkach zagranicznych, w szczególności na dwóch rynkach docelowych: belgijskim oraz portugalskim. Do efektywnej sprzedaży usług na rynkach zagranicznych zostanie wykorzystana posiadana już pozycja.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.