Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Podkarpacki Park Biznesowy

kategoria
nazwa beneficjenta
RZESZOWSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
wartość projektu
15 666 756,96 zł
dofinansowanie z UE
6 310 459,51 zł
Województwo
podkarpackie
Powiat
rzeszowski
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
działanie
1.3. Promowanie przedsiębiorczości
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Głównym celem projektu jest stworzenie lepszych warunków dla rozwoju MŚP poprzez utworzenie Parku Biznesowego. Najważniejszym celem i zadaniem Podkarpackiego Parku Biznesowego (PPB) będzie stworzenie warunków dla rozwoju kilkunastu nowych podmiotów gospodarczych wpisujących się w RIS (motoryzacja, IT/ITC oraz jakość życia) oraz wdrożenie rozszerzonego portfolio usług i ich sprzedaż wśród przedsiębiorców. Zostanie to osiągnięte przez to wybudowanie budynku PPB o pow. zabudowy 788 m2 i pow. og. 2691,62 m2 wraz z parkingiem o powierzchni 1786,63 m2 oraz budowa placów i chodników o pow. 740,58 m2. Realizacja wszystkich przyłączy mediów. Liczba kondygnacji 4, kubatura:12510,04 m3. Pow. Użytkowa: 2243,03 m2. Lokalizacja obiektu: Jasionka k. Rzeszowa na obszarze Podkarpackiego Parku Naukowo-Technologicznego na dz.nr:1867/187, 1867/167, 1867/299, 425/20. Ponadto w ramach projektu zostanie zakupione niezbędne wyposażenie do budynku: serwerownia, multimedia, monitoring-CCTV, meble, wyposażenia gastronomicznego do pomieszczenia restauracyjnego. W budynku przewidziano do wybudowania przestrzenie biurowe i usługowe do wynajmu zgodnie z potencjałem i możliwościami MŚP. Dlatego dla młodych firm z obszaru RSI przygotowano do wynajmu biura o niewielkiej powierzchni. Dla bardziej rozwiniętych i wymagających przedsiębiorców, w tym głównie usługodawców przewidziano przestrzenie o większej powierzchni do samodzielnego zagospodarowania. PPB poprzez indywidualne podejście do każdego klienta dążyć będzie do tego, by oferować szeroki wachlarz usług. Od podstawowych (wynajem) poprzez usługi okołobiznesowe. Przewiduje się zabezpieczenie usług takich jak usługi: księgowe, informatyczne, prawnicze. W celu zabezpieczenia oferty planowane jest stworzenie warunków do działalności takiej jak sklep spożywczy, restauracja oraz salę konferencyjną jako usługi pozabiznesowe. Planowany do osiągnięcia rezultat to ulokowanie co najmniej 10 MŚP wpisujących się w/w inteligentne specjalizacje

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.