Promocja marki produktowej Bempresa na rynkach międzynarodowych w latach 2020-2022
SA 42799(2015/X) Projekt dotyczący promocji marki produktowej Bempresa Sp. z o.o na rynkach międzynarodowych w latach 2020-2022 zostanie zrealizowany w ramach programu promocji branży Polskich Specjalności Żywnościowych stanowiącego integralną część poddziałania 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand (PO IR). W ramach projektu spółka będzie promować swoje produkty jako wystawca podczas targów Fi Europe 2020 w Niemczech, Vitafoods Europe 2021 w Szwajcarii, Fi China 2021 w Chinach, które zostały wybrane jako rynek perspektywiczny, oraz Fi Europe 2021 we Francji, Gulfood 2022 w ZEA, które również zostały wybrane jako rynek perspektywiczny, Vitafoods Europe 2022 w Szwajcarii oraz Fi China 2022 w Chinach. Wybór powyższych rynków oraz działań został dokonany w oparciu o dotychczasowe doświadczenie eksportowe oraz zdiagnozowany wysoki potencjał rynków, jak i wskazanych wydarzeń targowych. Działania w ramach projektu będą współfinansowane w formie pomocy de minimis, a wkład własny zostanie pokryty ze środków własnych firmy.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.