Skip to main content Contact
UE logo
The title of the project

Wsparcie na utrzymanie działalności hotelarskiej firmy Tarka Bogusław ARTLABOR Bogusław Tarka prowadzonej w Willi Petrus, w Karpaczu.

Name of the beneficiary
TARKA BOGUSŁAW ARTLABOR BOGUSŁAW TARKA
Project value
40 764,39 zł
Co-financing from the EU
40 764,39 zł
Voivodeship
dolnośląskie
County
karkonoski
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
action
1.5. Rozwój produktów i usług w MŚP
fund
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspective
2014 - 2020

Problemy przedsiębiorstwa w związku z pojawieniem się pandemii: Przedsiębiorstwo prowadzi wyłącznie działalność w zakresie świadczenia usług hotelarskich w Willi Petrus, w Karpaczu. Na skutek wprowadzonych ograniczeń krajowych od 15.03. do 15.05.2020 r. pozbawione zostało możliwości uzyskiwania jakichkolwiek przychodów. Poza 100% utratą potencjalnych klientów, w związku z przepisami kodeksowymi zmuszeni byliśmy do zwrotu wpłaconych wcześniej na w/w okres zaliczek – w pierwszych dniach z zapasów finansowych, po wprowadzeniu wydłużenia okresu zwrotu do 180 dni – realizowane sukcesywnie. W analogicznym okresie 2019 roku mieliśmy 662 gości i około 240 tys. PLN przychodu. Teraz zero. Personel Willi poza jedną osobą zatrudniony jest na pełne etaty kodeksowych umów o pracę. Przewidywane scenariusze na przyszłość wykazywały konieczność ograniczenia zatrudnienia o jeden etat, który został rozwiązany z dniem 30.04.2020 r. Wznowienie działalności od 15.05 nie przynosi obrotów porównywalnych do 2019 r. i na dziś możemy mówić o spadkach obłożenia rzędu 40-50% oraz skróceniu pobytów, co podnosi koszty jednostkowe obsługi gości. Potrzeba realizacji projektu: Utrzymanie zadeklarowanego zatrudnienia wymaga środków na pokrycie kosztów stałych związanych z utrzymaniem budynku i działalności. Są to koszty najmu obiektu (nie objęte zwolnieniem branżowym) podatek od nieruchomości, opłaty za śmieci , czy promocja oferty w celu pozyskania gości. Przy ograniczonych przychodach koszty zmienne, wymagają również wsparcia finansowego. Koszty te wzrosły zarówno ze względu na wymogi zapewnienia standardów COVID19 w obiekcie jak i ceny dostaw oraz usług. Całość problemów powoduje, że bez wsparcia finansowego przychody obecne i przewidywane w okresie realizacji projektu nie pokryją kosztów działalności w okresie zakazu jej prowadzenia oraz wznowienia ze zmniejszonymi przychodami, tym bardziej, że ryzyko ponownych ograniczeń jest w przyszłości realne.

Your project description

To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.

Add photos project photos
Add a movie or presentation project films
Description of the project
Opis projektu

I declare that I have read the Regulations of the Online Website of the EU Mapa Dotacji and accept its provisions.

I agree to the processing of my personal data, entered in the contact form, in order to reply to the message. According to art. 13 para. 1 and 2 of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (Journal of Laws EU L 119, 04/05/2016, page 1) (RODO), I inform that:
1.administrator of personal data processed in the Ministry of Development Funds and Regional Policy, based at: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, is the Minister of Development Funds and Regional Policy;
2. personal data will be processed in order to reply to a message, based on the provisions of art. 6 par. 1 lit. a) RODO;
3. personal data may be made available to other authorities entitled under the relevant provisions to obtain data;
4. in connection with the processing of personal data have the right to: – request access to their personal data, rectify or limit processing, – raise objections to the processing of personal data, – withdraw consent to processing at any time, – submit a complaint to the supervisory body – the President of the Office Personal Data Protection;
5. personal data is not subject to automated processing in order to make decisions, including profiling;
6. contact details to the Data Protection Officer in the Ministry of Development Funds and Regional Policy: Data Protection Supervisor, Ministry of Development Funds and Regional Policy, address: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, e-mail address: IOD@miir.gov.pl