Wsparcie przedsiębiorstwa gastronomicznego w dobie pandemii
Problemy przedsiębiorstwa w związku z pandemią: Aktualna sytuacja wynikająca ze skutków pandemii COVID-19 w 2020 r. wpłynęła i nadal wpływa negatywnie na sytuację spółki. Problemy: -utrzymanie pracowników -spadek liczby klientów – szacunkowo około 70% -spadek przychodów co do miesięcy sprzed COVID-19 o 60-70 % -straty w żywności i zapasach które zostały nagromadzone przed COVID-19 -problemy w spłatach należności, czynszu oraz rachunków bieżących -brak płynności finansowej. W czasie epidemii firma prowadziła działalność przy znacznych ograniczeniach i zakłóceniach dostaw oraz zapasów, co powodowało problemy z regulowaniem jej zobowiązań oraz ze sprzedażą towarów i usług. Ponosiła koszty stałe (czynsz, ryczałt, utrzymanie pracowników, wywóz śmieci, media, umowy z kontrahentami). Finansowanie kapitału obrotowego stanowi istotną formę wsparcia firmy, tak by mogła się ona nadal utrzymać się na rynku. Konsekwencją tych zjawisk może być zagrożenie upadłością ww. firmy. Z kolej upadłość firmy może nieść za sobą utratę miejsc pracy i wzrost bezrobocia w regionie. Potrzeba realizacji projektu: -spłata należności -odzyskanie płynności finansowej -wypłata wynagrodzeń pracowniczych -opłacenie rachunków W związku z epidemią COVID-19 i pogarszającą się sytuacją firmy, wymaga ona wsparcia finansowego na bieżące funkcjonowanie. Pomoc będzie przeznaczona na utrzymanie działalności spółki, spłatę zaległości finansowych spowodowanych brakiem płynności firmy.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.