Skip to main content Contact
UE logo
The title of the project

Pomoc dla Przedsiębiorstwa Handlowo-Usługowego Elżbieta Markiewicz rekompensująca negatywne konsekwencje z powodu COVID-19

Name of the beneficiary
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE ELŻBIETA MARKIEWICZ
Project value
23 535,33 zł
Co-financing from the EU
23 535,33 zł
Voivodeship
dolnośląskie
County
m. Wrocław
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
action
1.5. Rozwój produktów i usług w MŚP
fund
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspective
2014 - 2020

Prowadzę we Wrocławiu małe bistro oraz dostarczam posiłki do kantyn pracowniczych. W związku z pojawieniem się pandemii COVID-19 w Polsce moje przedsiębiorstwo dotknęły następujące problemy: 1) zmniejszenie liczby klientów (w przypadku bistro) oraz zmniejszenie liczby zamówień składanych przez przedsiębiorstwa (posiłki dla pracowników) w związku z czasowym zamrożeniem gospodarki i pracą zdalną wprowadzoną w wielu firmach, co spowodowało znaczący spadek przychodów ze sprzedaży, 2) straty spowodowane utratą kluczowych klientów, którzy korzystali z usług cateringowych, 3) pogorszenie sytuacji rynkowej – nagły niedobór lub brak płynności finansowej, co spowodowało trudności w regulowaniu bieżących zobowiązań, tj.: opłat za media, czynsz, zobowiązań wobec dostawców towarów i usług, 4) dodatkowe koszty na działania marketingowe służące zapewnieniu klientów, że lokal (bistro) jest bezpieczny oraz przestrzegane są w nim zalecenia sanepidu. Pomoc, o którą ubiegam się ma na celu: 1) utrzymanie dotychczasowej działalności, 2) poprawę płynności finansowej poprzez finansowanie kapitału obrotowego: uregulowanie bieżących zobowiązań (np. za media, czynsz) oraz zobowiązań wobec dostawców towarów i usług, 3) zachowanie wymogów sanepidu: ograniczenie liczby klientów (w bistro może przebywać połowa dotychczasowych gości), przygotowanie bistra w celu zachowania wszelkich środków bezpieczeństwa (poprzez zakup np. rękawiczek, maseczek, płynów dezynfekujących), stosowanie środków bezpieczeństwa podczas dostaw posiłków – wzmożonych środków ostrożności wymagają zwłaszcza klienci, którzy mają potrzebę wyjścia z domu, ale ich obawa przed COVID-19 nie zniknęła, 4) wprowadzenie nowych usług – dywersyfikacja działalności i wprowadzenie działań rozwojowych, np. sprzedaży on-line posiłków, dostawa posiłków dla klienta indywidualnego do domu. Dzięki wnioskowanej pomocy utrzymam na rynku działalność, poprawię płynność finansową przedsiębiorstwa oraz wydajność świadczonych przeze mnie

Your project description

To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.

Add photos project photos
Add a movie or presentation project films
Description of the project
Opis projektu

I declare that I have read the Regulations of the Online Website of the EU Mapa Dotacji and accept its provisions.

I agree to the processing of my personal data, entered in the contact form, in order to reply to the message. According to art. 13 para. 1 and 2 of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (Journal of Laws EU L 119, 04/05/2016, page 1) (RODO), I inform that:
1.administrator of personal data processed in the Ministry of Development Funds and Regional Policy, based at: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, is the Minister of Development Funds and Regional Policy;
2. personal data will be processed in order to reply to a message, based on the provisions of art. 6 par. 1 lit. a) RODO;
3. personal data may be made available to other authorities entitled under the relevant provisions to obtain data;
4. in connection with the processing of personal data have the right to: – request access to their personal data, rectify or limit processing, – raise objections to the processing of personal data, – withdraw consent to processing at any time, – submit a complaint to the supervisory body – the President of the Office Personal Data Protection;
5. personal data is not subject to automated processing in order to make decisions, including profiling;
6. contact details to the Data Protection Officer in the Ministry of Development Funds and Regional Policy: Data Protection Supervisor, Ministry of Development Funds and Regional Policy, address: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, e-mail address: IOD@miir.gov.pl