Skip to main content Contact
UE logo
The title of the project

Wsparcie przedsiębiorstwa Pałac Morawa sp. z o.o. w dalszym funkcjonowaniu na rynku turystycznym

Name of the beneficiary
PAŁAC MORAWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Project value
78 057,87 zł
Co-financing from the EU
78 057,87 zł
Voivodeship
dolnośląskie
County
świdnicki (dolnośląskie)
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
action
1.5. Rozwój produktów i usług w MŚP
fund
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspective
2014 - 2020

Pałac Morawa w związku z COVID-19 znalazł się w trudnej sytuacji. Spółka oferuje usługi hotelowo – gastronomiczne, co spowodowało, iż w okresie pandemii nie mogliśmy obsługiwać gości. Spółka, która mieści się w zabytkowym obiekcie musiała ponosić koszty stałe, które za okres marzec-maj to 251 509,72,przychody to 62 498,60. Zarząd postanowił utrzymać przedsiębiorstwo, zwracając uwagę na utrzymanie miejsc pracy. Pracownicy w tym okresie przebywali na urlopach wypoczynkowych, spółka korzystałą ze środków FGŚP. Pracownicy zgodzili się na te zmiany. Spółka mieści się w Gminie Strzegom, która odwołała w tym roku wszystkie masowe imprezy. Powoduje to, iż duża liczba klientów, którzy korzystali z naszej bazy przy okazji udziału w tym roku nas nie odwiedzi. Ponadto Pałac Morawa ściśle współpracuje z LKS Stragona. Klub jest organizatorem wielu międzynarodowych zawodów konnych. W wyniku zamknięcia granic RP oraz w wyniku innych wytycznych nie odbyły się zawody w terminach od marca do maja, również część późniejszych została odwołana. Pałac Morawa musi zwrócić swoim klientom zaliczki. Ze względu na wymogi sanitarne nasz partner odwołał rezerwację kolonii. Obecne wymogi sanitarne, szczególnie obowiązek utrzymania dystansu społecznego powoduje, że możemy przyjmować mniej gości niż wcześniej. Te obostrzenia rzutują również na ograniczoną liczbę uczestników szkoleń i konferencji, które stanowią ważny element w przychodach. Przestój w działalności, odwołane rezerwacje powodują, że możliwość realizacji projektu przełożyłaby się na utrzymanie dotychczasowego zatrudnienia, co jest priorytetem. Zatrudniamy 16 pracowników, w tym 4 osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Pomimo trudnej sytuacji nikogo nie zwolniliśmy. Trudna sytuacja przekłada się bezpośrednio na trudności związane z płynnością finansową, wynikającą z wysokich kosztów utrzymania zabytkowego obiektu. Środki z projektu umożliwiłyby nam utrzymanie zatrudnienia i kontynuację naszej działalności pomimo spadku dochodów.

Your project description

To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.

Add photos project photos
Add a movie or presentation project films
Description of the project
Opis projektu

I declare that I have read the Regulations of the Online Website of the EU Mapa Dotacji and accept its provisions.

I agree to the processing of my personal data, entered in the contact form, in order to reply to the message. According to art. 13 para. 1 and 2 of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (Journal of Laws EU L 119, 04/05/2016, page 1) (RODO), I inform that:
1.administrator of personal data processed in the Ministry of Development Funds and Regional Policy, based at: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, is the Minister of Development Funds and Regional Policy;
2. personal data will be processed in order to reply to a message, based on the provisions of art. 6 par. 1 lit. a) RODO;
3. personal data may be made available to other authorities entitled under the relevant provisions to obtain data;
4. in connection with the processing of personal data have the right to: – request access to their personal data, rectify or limit processing, – raise objections to the processing of personal data, – withdraw consent to processing at any time, – submit a complaint to the supervisory body – the President of the Office Personal Data Protection;
5. personal data is not subject to automated processing in order to make decisions, including profiling;
6. contact details to the Data Protection Officer in the Ministry of Development Funds and Regional Policy: Data Protection Supervisor, Ministry of Development Funds and Regional Policy, address: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, e-mail address: IOD@miir.gov.pl