Strategia wejścia na rynek zagraniczny firmy ROLETIX Sylwester Piechowski
Projekt dotyczy opracowania strategii wyjścia na rynek zagraniczny dla firmy ROLETIX Sylwester Piechowski. Celem projektu jest wybór najbardziej korzystnego pod kątem produktów firmy rynku oraz wskazanie działań, które należy podjąć, aby z sukcesem wejść na ten rynek. Cel ten osiągnięty zostanie poprzez następujące elementy: • analizę przedsiębiorstwa pod kątem potencjału wyjścia na rynki zagraniczne; • analizę i wybór rynku docelowego; • analizę i wybór produktu/usługi pod kątem wprowadzenia na rynek zagraniczny; • określenie celów strategicznych oraz kluczowych działań; • rekomendacje konkretnych działań zaplanowanych do osiągnięcia wskazanych celów; • opracowanie budżetu i harmonogramu działań na wskazanym rynku docelowym; • opracowanie business model canvas; • wskazanie możliwości pozyskania zewnętrznych źródeł finansowania proponowanych działań Wskaźniki wybrane w projekcie to: liczba przedsiębiorstw otrzymujących wsparcie, liczba przedsiębiorstw otrzymujących dotację, inwestycje prywatne uzupełniające wsparcie publiczne dla przedsiębiorstw i liczba przedsiębiorstw wspartych w zakresie doradztwa specjalistycznego. Produktem projektu będzie raport zawierający opracowaną strategię wyjścia na wybrany rynek zagraniczny firmy ROLETIX Sylwester Piechowski.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.