Promocja marki meblowej Ragaba na wybranych rynkach zagranicznych i rozwój wartości eksportu mebli tej marki
SA 42799(2015/X) Projekt promocji marki meblarskiej Ragaba dotyczy Programu promocji branży meblarskiej. Ragaba to marka mebli unikatowych, niszowych dlatego rozwój sprzedaży upatrujemy na rynkach zagranicznych ze względu na fakt, że popyt wewnętrzny na nasze produkty jest ograniczony. W ramach projektu zamierzamy wziąć udział w 3 imprezach targowych oraz 5 misjach wyjazdowych, a także zrealizować działania reklamowe w postaci przygotowania katalogów w czterech wersjach językowych (polski, angielski, niemiecki, francuski) oraz działań informacyjnych na wyszukiwarkach internetowych, marketplace’ach typu B2C, prowadzenie konta na Facebooku oraz Instagramie w okresie ok kwietnia 2021 do czerwca 2022 r.. Działania w Internecie oraz mediach społecznościowcych prowadzone byłby w języku polskim i angielskim, ze względu na fakt, że język angielski stał się językiem uniwersalnym. Dwie zaplanowane imprezy targowe odbędą się na terenie Polski, a jedna na terenie Niemiec, natomiast misje wyjazdowe dotyczyć będą targów w Niemczech (2 misje), jedna z misji wyjazdowych będzie dotyczyć rynku włoskiego, jedna szwajcarslkiego oraz jedna amerykańskiego (targi w USA) . Wybraliśmy Stany Zjednoczone Ameryki jako rynek perspektywiczny i zaplanowaliśmy misję wyjazdową właśnie na ten rynek. Projekt zostanie sfinansowany ze środków własnych Wnioskodawcy.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.