Wsparcie umiędzynarodowienia oraz działalności eksportowej przedsiębiorstwa OBST S.A.
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest uczestnictwo Wnioskodawcy w programie promocji dla branży polskich specjalności żywnościowych, który ma na celu promocję działalności na arenie międzynarodowej oraz aktywny udział w promocji Marki Polskiej Gospodarki za granicą. Wybrane w projekcie rynki są zgodne ze strategią rozwoju eksportowego firmy. Zakres projektu obejmuje: 1. Udział w międzynarodowych targach branżowych o charakterze b2b w roli wystawcy: a) Targi World Food Istanbul (Istambuł, Turcja, 02-05.09.2020 r.) b) Targi SIAL (Paryż, Francja, 18-22.10.2020 r.) c) Targi FOODEX Japan (Tokio, Japonia, marzec 2021 r.) d) Targi IFE London (Londyn, Wielka Brytania, 21-24 marca 2021 r.) e) Targi IFEX (Manila, Filipiny, maj 2021 r.) f) Targi PLMA Amsterdam (Amsterdam, Holandia, maj 2021 r.) g) Targi ANUGA (Kolonia, Niemcy, październik 2021 r.) h) Targi Gulfood (Dubaj, Zjednoczone Emiraty Arabskie, luty 2022 r.) i) Targi Alimentaria (Barcelona, Hiszpania, kwiecień 2022 r.) j) Targi THAIFEX Anuga Asia (Bangkok, Tajlandia, maj 2022 r.) 2. Działania informacyjno-promocyjne obejmujące: a) Nabycie, wytworzenie oraz dystrybucja obcojęzycznych lub dwujęzycznych materiałów informacyjno-promocyjnych. b) Produkcja i emisja spotu promocyjno – informacyjnego. Realizacja projektu sfinansowana zostanie ze środków własnych Wnioskodawcy.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.